BİRİNCİ SINIF YÜKLEME TEKNİĞİ
ROPA euro-Maus 4 değişik ve 10,20 m genişlikte alım sistemli kendinden sürüşlü şeker pancarları için temizlik yükleyicisidir. Gerekli temizlik gereksiniminden bağımsız, kaldırılabilir sürücü kabininden, alım sistemindeki temizlik mesafesi uzunluğu ve yoğunluğu ayarlanabilmektedir.
YOLDA KOMPAKT
Yol sürüşü için, fare komple olarak kabinden rahatca otomatik olarak sadece bir kullanım elemanıyla 14,97 metre toplam uzunluktan 3,00 metre nakil genişliğine kompakt şekilde katlanabilmektedir! 5,5 m’lik büyük tekerlek duruşu, iki hidrolik yaylı ek akslarla olan bağlantısıyla, sağlam Maus’un en iyi sürüş konforunu garanti etmektedir.
Hareket düzeni size, yüksek son hızdada en iyi sürüş konforunu sunmaktadır. Maus yol sürüşünde olduğu gibi çalışma esnasındada en aza indirgenmiş yakıt tüketimi ve azaltılmış motor torkuyla işletilmektedir.
MÜKEMMEL GÖRÜŞLÜ GENİŞ KABİN
En iyi görüş – kaldırılabilir konfor kabini
5,1 metre kaldırılabilir konfor kabini, makine operatörüne mükkemel görüşle birinci sınıf çalışma yeri sunmaktadır. ROPA’nın kendi tasarımı olan açık görüş-kabini, modern tasarımıyla, birinci sınıf görüşüyle ve muhteşem ses yalıtımıyla birleştirilmiş çok konforlu bir çalışma yeri oluşturulmuştur. Aşağıya çekilmiş görüş kenarlı eşit derecede kavisli ön cam, bulanıksız mükemmel manzara sunmaktadır. Ergonomik oturma pozisyonundan kalmadan, yükleyiciye ve tüm alım genişliğine en uygun görüş yani uzun iş günlerinde dahi yorulmadan çalışmak. Pancar yüklemelerinde yüksek verimin temeli. Renklendirilmiş tam cam kaplama, ayarlanabilir direksiyon sütunu, hava yaylı konforlu koltuk, audio sistemli MP3 radyo çalar, derinlemesine gidişinin video denetlenmesi ayrıca pnömatik katlanabilir ve ısıtılmış dış aynalar, her türlü istekleri gerçekleştiren bir çalışma yeri sunmaktadır. Son dilekleriniz yerine gelsin diye de, size isteğe bağlı olarak hidrolik yağ deposunuda ısıtan sabit ısıtıcı ve seri halinde kademesiz üfleme tork dengeleyici klima otomatiği vardır.
MULTİ FONKSİYONAL TERMİNALİ
Terminal
Yükleme işletimindeki en iyi kullanım kolaylığı anlaşılır şekilde gruplanmış kullanım elamanlı,bir tane çevirme seçim şalteri ve, dirsekliklerde ergonomik tasarlanmış multi fonksiyonal yönlendirmeli kollu açık kullanım masası.
Konfor
Euro-Maus 4 sürücü inmeden ve sadece bir kullanım elemanıyla, bir dakika içerisinde nakil konumundan çalışma konumuna gelebilmektedir.
ALIM SİSTEMİ
ESNEK TEMİZLİK AYARI İÇİN 10,2 METRE
Maksimize edilmiş verimli alım sistemi
ROPA’nın aşırı sağlam alım sistemi, piyasadaki en geniş alım sistemidir. Toplam 18 temizleme tamburları (seri halinde sert kaplamalı) korumalı ve verimli toprak ve ot kesimi ve alımın altında daha fazla serbest alan sunmaktadır.
Belirgin şekilde daha az aşınma
Gerekli temizlik gereksiniminden bağımsız, sürücü kabininden patentli alım sistemindeki temizlik mesafesi uzunluğu ve yoğunluğu ayarlanabilmektedir. Önceki sistemlere göre gelecekte %50 daha fazla pancarlar mahsül yığınlarının çaprazına depolanabilmektedir – uzun tarla boylarından ya da yüksek donmada çok büyük avantajdır.
SON TEMİZLEME
Yüksek yükleme gücü – korumalı son temizleme
Gönderim tamburları, dış tarafta içeriye doğru gönderim için, aynı şekilde pancar korumalı gönderim kam üzerinden pancarları didikleme tamburlarına gönderilmektedir. Didikleme tamburlarının orta banda verme noktasında, pancar koruması ve tambur sonlarında aşınma azaltımı için kaldırıcı kamalar bulunmaktadır. Teleskopik borulu (180mm x 180 mm x 5 mm) artan pancar alıcısı, orantılı şekilde yönlendirilebilir ve güçlendirilmiş lastik dudak ve belli bir açıda bükülmüş kenarlara sahiptir.
Elek zincirli temizleyici
Hafif ve orta zeminler için, iyi temizleme sonuçları alabilmek için 90 cm büyüklüğünde temizleme bandı.
Pancar frenli didikli tambur temizleyicisi
Aynı zamanda ağır zeminlerde ve ot fazlalıklarındada
etkili temizleme. 3 dikişli sert kaplamalı küvet şeklinde konumlandırılmış tamburlardan dolayı daha az aşınma.
Taş ayırıcı (isteğe bağlı)
Taş ayırıcı hemen hemen tüm taşları ayırmaktadır, Maus büyük oranda taştan arındırılmış pancarları kamyona yüklemektedir. Temizleme ve taş ayırıcı tamburların hızı bireysel olarak ayarlanabilmektedir.
MOTOR
Etki derecesine maksimize edilmiş tahrik konseptine, yüksek ekonomik 240KW / 326 PS gücündeki Mercedes-Benz motoru (OM 926, 7,2 litre hacim) entegre edilmiştir ve buda yükleme işletmelerinde azaltılmış torkla otomotif olarak işletilmektedir ve ekstrem şartlar içinde yeterince yedek güç bulundurmaktadır. Bir önceki modeliyle karşılaştırıldığında, verim gücü aynı anda azaltılmış yakıt tüketimiyle tekrardan yükseltilebilir. Yükseltilmiş verim gücüyle birlikte uygun temizlik sonucuna varabilmek için temizleme alanıda genişletilmiştir.
Verimli hidroliği tork azaltımını mümkün kılmaktadır
En iyi ilk çalıştırma özellikleri ve minimize edilmiş yakıt tüketimi, tüm tahriklerin yük vitesli lamelli kavramasının pompa aktarma şanzımanından ortaya çıkmaktadır. Verimli güç aktarımı, optimize edilmiş pompa aktarma şanzımanlı hidrolik sistem, çok sakin 1.200 1/dak yükleme torkunda, en az kullanımdaki yüksek verimliliği sağlamaktadır. Güçlü Load-Sensing hidroliği, duruş gazında dahi yüksek yağ verimi ve tüm çalışma hidroliğin çabuk reaksiyon göstermesini sağlamaktadır. Kire karşı hassasiyeti olmayan, hidro statik ayarlı ve otomatik ters dönebilen havalandırmalı soğutma sistemi.
BALANS
Denge koluyla en uygun balans
Şirket kurucusu Hermann Paintner tarafından geliştirilmiş 700 ince taneli demirden oluşan denge kolu ağırlığı, Maus 4’e yükleme işletmesine mükemmel bir görünüm veren, Maus’un güvenli duruşunu sağlamaktadır. Denge kolu ağırlığı yakıt deposuyla birlikte 9 metre uzaklığa ve 4 metre yüksekliğe kadar yükleyiciye döndürülebilmektedir ve bununla birlikte 15 metreden dolu yükleme uzaklığından dolayı makinenin optimal şekilde durmasını sağlamaktadır.
Yükleyicinin yükü, makinenin ana merkezinde bulunan denge ağırlık koluyla alınmaktadır – çerçeveye her hangi bir gerilim iletilmemektedir. Güvenli ve yatay duruş, ve 4 tekerlekteki traksiyon, ROPA denge ağırlık konseptinin önemli avantajlarıdır.
Katlama otomatiği
ROPA euro-Maus 4 tek bir düğmeye basarak tam otomatik olarak yol sürüş modülünden çalışma modülüne “geçebilmektedir”. Her iki alıcı kanatlar açılır, kabin yükseltilir, yükleme ve denge ağırlık kolları döndürülmektedir. Tüm katlama süreci, fonksiyonların aynı anda yönlendirilmesiyle bir dakika içerisinde gerçekleşmektedir.
TARTI SİSTEMİ
Yükleme büklüm parçasında, tartı hücreleri, devir sayısı sensörü, çap sensörü ve tartı hesaplaması entegre edilmiştir.
MÜKEMMELİKTE MAKİNE YAPIMI